slaapgebrekkige log door Lize. - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu slaapgebrekkige log door Lize. - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

slaapgebrekkige log door Lize.

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

24 April 2006 | Verenigde Staten, Gainesville

dag lieve mensen. ik mis jullie heel erg onwijs ontzettend de laatste tijd. ik ben blij dat ik over een maand thuis ben, maar ook verdrietig omdat ik mn leven hier ga missen. cliche geoetel heh... maar goed zo gaat het geloof ik.

gisteren zijn we een dagje naar de springs gegaan... oneej eergisteren, aangezien ik niet meer slaap nu het eind van het semester eraan komt raak ik de tel een beetje kwijt. zo ben ik nu bezig met een 2 essays, 2 video's en een basketbal cv... neej echt: IK HEB HET ZWAAR.

de springs waren te gek... even relaxen. verder heb ik eindelijk weer eens een feestje bezocht.. maar aangezien johnny law binnen twee seconden na aankomst de boel verpeste was dat dus van korte duur.

goed ik ben gestressed. het spijt me dat mn bericht zo saai is... maar ik voelde een soort verplichting tot het updaten van deze site.

verder:
* nog drie dagen school... :)
* daarna kamperen in Tennesee WOODYHOO.
* zondag mn appartement uit in Gainesville... aangezien de kakkerlakken steeds groter worden T.Y. GOD
* ik wil SLAAAAAAP!!

  • 24 April 2006 - 09:12

    Michelle:

    Lizeeee, ik vind dat je maar naar NL moet komen! Volgens mij slopen ze je daar...hier is het toch veeeel gezelliger!

  • 28 April 2006 - 20:23

    Karan:

    HOUD VOL!!! Nederland is nog kutter!!! dus bij deze een mental boost: BOOST!

    kus

    K

  • 06 Mei 2006 - 21:50

    Marie-tje:

    lize je bent een lief zusje! geniet van de 2 weken vakantie en ik kom je de 23-ste van schiphol afhalen.. tot snel!

    kus kus marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 28634

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: