Spinach Eating Mother F*cker. - Reisverslag uit Tokio, Japan van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu Spinach Eating Mother F*cker. - Reisverslag uit Tokio, Japan van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

Spinach Eating Mother F*cker.

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

27 November 2007 | Japan, Tokio

De afgelopen weken waren weer berespannend, dwaas en ook dol:

Een tourtje sightseeing in Tokio, inclusief Tokiaanse eifeltoren.

Een viertal (!!) pakketjes zijn naar Tokio gevlogen, waarvan drie uit Holland. In volgorde van verschijning wou ik graag Christa, Mam en Marije bedanken voor de constante gelukzalige staat van misselijkheid waarin ik heb verkeerd de afgelopen twee weken.

Mocht je ooit naar Japan gaan. Stap dan nooooooit van je god ganze leven de trein in rond spits uur. Mijn trein avontuur van vandaag: Nadat er in eerste instantie al 2000 mensen zich in tien wagons hadden geduwd, kwamen er nog 1000 bij in de drie stations die daarna volgde. Ik stond helemaal vast omsingeld door 15 japanners die op hun beurt weer waren omsingeld door 15 japanner enz enz. Anyway een bizar scenario waarin een oma in een zee van mensen haar hoofd om hoog probeerde te duwen om naar lucht te happen en ouwe mannetjes tegen meisjes aangedrukt stonden met een grijns op hun gezicht.
Goed het moraal van het verhaal was dat ik de ongelovelijke druk en hitte niet hield en mezelf letterlijk langzaamaan voel flauwvallen. Beginnend met misselijkheid, een minuut later zwart voor mijn ogen, een minuut van blinheid later was mijn gehoor weg en een eeuwigheid later, althans zo voelde het.. hoor ik allemaal japans gebrabbel en voel ik allemaal mensen me omhoog trekken. GREAT!

Verder:
* Ga ik volgende week naar Osaka! Op bezoek bij Connor’s vrienden en gastouders.
* Heeft Connor een baan als Engelse leraar voor kindertjes op twee basisscholen.. ahh!
* Gesprek dat ik had vorige week:
Alex: So where can I find an Internet Café?
Lize: Well there’s one around the corner, it’s called Popeye’s Media Café.
Alex: Oh you mean that spinacheatingmotherfucker?
..Stilte ..
Lize: Yes, indeed.. That spinach eating mother fucker.
* Ik ben naar de Tokio premiere geweest van Lakai’s skate video Fully Flared.. wat mij enorm tof maakt in de skate community.. maar niet zo zeer ergens anders. Skators opgelet: Eric Koston was er ook, woot woot..

  • 27 November 2007 - 14:37

    Paula:

    Hihi klinkt weer helemaal top lize!

  • 27 November 2007 - 14:58

    Christa:

    ik wil ook sushiiiiiiiii

  • 27 November 2007 - 17:51

    Karan:

    veeeeeettttt

    wie eet er dan ook zoveel spinazie? Wat zou er met popeye gebeuren als i meer sushi zou eten?

    geniet ze nog daaro! en je schrijft nog steeds super verhaaltjes.

    kusje uit nl

  • 28 November 2007 - 16:25

    Duco:

    EEE!

    mij bellen volgende keer voor die premiere! Kom op, leuk dat het leuk gaat, komen jullie weer hier heen snel?

    HOLLA!

  • 28 November 2007 - 18:17

    Marije:

    blij dat t pakketje was aangkomen.. was t buurtje leuk waar het hotel van rebekka was?

    btw in spinzanie zit ook ijzer volgens mij, veel van eten en 2 flesjes water in je tas.. mocht je nog een keer in zo'n volle trein komen te zitten!

    tot snel roomie..

    kus marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 28574

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: