SPRING BREAK!!! - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu SPRING BREAK!!! - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

SPRING BREAK!!!

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

20 Maart 2006 | Verenigde Staten, Gainesville

WOW! spring break 2006 is over... 6 mensen, 1 auto (!!), 11 staten, 15 tanks benzine en 1 bijna fataal bezoek aan mexico.. LEES!!

dusss in de nacht van 12 maart vertrokken we... onze objectief: een bezoek aan de grand canyon/ te gekke roadtrip door amerika. het resultaat:

* totaal onvoorbereid voor een inmens pak sneeuw kwamen we aan in Flagstaff Arizona (na twee dagen rijden :( ERG ONCOMFI).. maar alle sneeuwbal gevechten en slee sessies maakten alles goed.

* de volgende dag LAS VEGAS!!! wat onwijs een onwijze dronkenheid met zich meebracht! en geloof me niets is cooler dan heel erg dronken door vegas lopen! er is ZOOVEEEL te zien en te doen...

--> OJA: ik reed weg uit vegas met een winst an 25 dollar! hoe? ongegeneerd kwartjes vissen uit de wens vijver en ze in de slot machines gooien YES!!

* ons volgende avontuur was DE GRAND CANYON! wouwie echt heel erg gaaf... (plus een bezoek aan meteor crater--> meteoorinslag die dino's liet uitsterven)

* vervolgens gingen we naar hot springs in new mexico... jup alleen was dat nogal teleurstellend een laag van 60 graden onwijs heet water op kniehoge laag van 2 graden water... :( (james bloot zie foto YES! ha)

* toen kregen we het idee om naar mexico te gaan voor burritto... DIT IS HET VERHAAL wat volgt:

goed we gaan naar mexico... lopen over de grens (grens texas/mexico) LALALAAAH.. niks aan het handje. we kopen burrito's voor 30 cent per stuk ofzo.. onwijs lekker. na 50 minuten mexico besluiten we terug te lopen. we lopen door de grens. de douanier vraagt country? en ik schreeuw doodleuk HOLLAND! en hij.. mag ik je paspoort zien... SHIT die heb ik dus niet bij me. dus ik word apart genomen.
ik zit in een hokje te wachten, terwijl een of andere pief over mijn lot aan het beslissen is. pief komt naar me toegelopen en verteld me dat ik niet over de grens mag tenzij ik 265 dollar betaal zodat zij mijn gegevens kunnen checken en me door kunnen laten.. ik zeg ja.. maar freak helemaal uit.. opeens besef ik dat mijn visa is VERLOPEN (omdat ik mijn verblijf verlengt heb en ik mn visa alleen in NL kon verlengen) en dat als zij me checken ze er achter komen dat ik het land niet in mag zonder visa... hyperventilatie huilbuien shake sessies ik had ze allemaal.. IK WIL NIET TERUG NAAR NEDERLAND ging door mn hoofd. ik probeer kalm te blijven en maak grapjes tegen de mensen met autoriteit; maar ondertussen plas ik in mn broek en shake ik.. dit is serieuze trouble.
ik word opgeroepen en ik denk ONEEH.. ik blijf kalm loop naar ze toe.. en wat gebeurd er? ik moet betalen.. geen problemen?? blijkbaar waren de mannen te lui om me daadwerkelijk te checken (want als ze me gechecked hadden wisten ze dat ik ipv F1 een J1 visa had... snappie :/) anyway... ik was vrij.. het kostte me wel 265 dollar en 1,5 uur volg stress en tranen...

oja toen was het tijd om de douane te passeren met mn gestempelde formuliertje... maar die eikel van de douane houdt me tegen en begint te vertellen hoe hij vindt dat die landen in europa veel te liberaal aan het worden zijn (terwijl hij zijn pistool aan het aaien is alsof het zn piemel is)..
anyway...toen zette ik voet op USA ground.. wat een opluchting.

*mn laatste quote is uit new orleans... waar een drag queen op me af gelopen kwam en zei: " Why don't you take me home bitch, and suck my dick" WAT??

  • 20 Maart 2006 - 08:57

    Marije:

    zusje, ik ben blij dat het allemaal goed gekomen is.. maar wel super scary.. lieve lies wil je dat nooit meer doen mexico inlopen zndr ID!!
    hier in amsterdam alles cool. ben thuis een mega e-mail aan het voorbereiden met mijn gebeurtenissen
    liefs

  • 20 Maart 2006 - 13:19

    Eveline D.:

    Hoi, jemig wat maak je allemaal mee! Kijkt Lydian Coppus hier ook naar?
    Onze internetverbinding is hersteld, eindelijk, na maanden voor niets abon. geld betaald te hebben.
    Veel Liefs, stort je a.u.b. niet in te veel gevaren.

  • 20 Maart 2006 - 22:36

    Michelle:

    Wow, Lize goes criminal! Zeer, zeeeer leuke trip zo te lezen, alleen jammer dat je 265 dollar extra lichter bent thuis gekomen...maargoed, levert wel weer een sterk verhaal op!

  • 30 Maart 2006 - 16:06

    Daisy:

    Hmm best een dure burrito dus uiteindelijk. Leuk om te lezen dat het goed gaat allemaal. geniet er nog even lekker van he!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 28624

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: