gekke mutsjes en pasta - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu gekke mutsjes en pasta - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

gekke mutsjes en pasta

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

09 Mei 2006 | Verenigde Staten, Gainesville

Lize's Goodbye Pasta Party was een succes... drie pakken pasta, vier potten pasta saus, vijf flessen wijn en alle lief leuke mensen die ik heb leren kennen bij elkaar...YES! het was te gek.

Verder zijn Connor en nog een stel van mn vrienden hier dit weekend afgestudeerd... en dat betekent in Amerika een grootse ceremonie met van die gewaden en gekke mutsjes! de ouders van Connor kwamen over en dat betekende uiteten genomen worden.. woediehoe.

ja ik moet zeggen dat ik me een stuk relaxter voel nou school is afgelopen...

verder:
* drie A's en een C voor basketbal (basketballes zuigt KONT!)
* over twee dagen op naar fort pierce... voor mn laatste week hier gevuld met strand, surfen en zon...)
* ik heb welgeteld 32 muggenbeten :-(
* ik ben over twee weken TERUG!

  • 09 Mei 2006 - 10:05

    Marie:

    hi zus!

    leuke pics, veel plezier met je vakantie! f*ck B'bal!! je weet wel beter!
    liefs marije

    ps: ik niet wachten tot je er weer bent

  • 09 Mei 2006 - 11:20

    Marijn:

    Nog een hele fijne tijd gewenst! Bij aankomst op Schiphol probeer ik erbij te zijn voor een dikke knuffel!

    Liefs Marijn

  • 10 Mei 2006 - 13:07

    Michelle:

    How about a nice 'Welcome Home Party'??? Moet wel gek zijn hoor, dat je na zo'n lange tijd weer terug komt/moet. Maar ook wel weer erg gezellig! Geniet nog even daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 28630

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: