onkies for sale.. - Reisverslag uit Tokio, Japan van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu onkies for sale.. - Reisverslag uit Tokio, Japan van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

onkies for sale..

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

04 November 2007 | Japan, Tokio

Zo.
Ja ik ben er nog steeds. Tokyo dus.

Bestel uw Onkie hier!! Jaaaa.. ze zijn eindelijk door de ontwerpmolen en ik heb er zelfs al een paar liggen.. dus als je sleutels een eenzaam bestaan leiden dan heb ik een DE oplossing.

Goed.
Het plan was om allerlei te gekke en spannende tripjes te ondernemen.
Nu is het zo dat Connor's bedrijf er mee gestopt is, wat inhoud dat 4000 mensen waaronder Connor geen baan meer heeft en al twee maanden geen salaris uitbetaald heeft gekregen. great!

Dus weinig te gekke en spannende tripjes. Nu zijn we vandaag gelukkig wel mooi naar een bestemming vrij dichtbij gegaan: Enoshima. Een heuvelig eiland met strandjes, rotsen en palmbomen.
Erg mooi en fijn om even uit ons mini appartement te ontsnappen.

Halloween bestond voor ons uit het uitkerven van een sharonfruit, bij gebrek aan pompoen, zie foto.

Verder hebben we de afgelopen dagen flink lopen nerden met Mario Galaxy voor de Wii.. deze is hier mooi al uit! Dus nadat ik pas om 5u in slaap viel.. waarom weet ik niet.. forceerde ik mezelf en connor om half 9 uit bed om naar de winkel te rennen voor Mario Galaxy.. ja er was een heuze rij in de winkel. OELOE!

verder:
* heb ik Connor's haar ingevlochten. geen succes.
* werkt Connor nu part time in een ramen (japanse noodle units) shoppie
* is mario galaxy het allerbeste spel OOIT.

• 04 November 2007 - 12:59

Christa:

je bent me er eentje!

• 04 November 2007 - 13:38

Marije:

leuk leuk.. zit hier thuis en buiten is het grauw :( zie steeds dat het rond de 20 graden is in tok-yyyoooooo...

vandaag weinig spannends op de planning! tot snel chica! xx

• 04 November 2007 - 14:53

Paula:

Sweeeet :D Hmmm misschien moet je de eye toy ook eens uit proberen! Is een aanrader :D

• 04 November 2007 - 20:49

Michelle:

Ik wil een Onkie!!! Maar dat regelen we wel als je weer hier bent...scheelt verzendkosten ;)

• 05 November 2007 - 09:07

Agnes:

Hee leuk stel,mooie foto's weer. En lize,ik wil ook onkies!

xxx agnes

• 05 November 2007 - 22:11

Lisettol:

Awwwwww!!! Miepie in Japan...! ik was dr al kwijt...so you litlle thief...you took her with you!

• 07 November 2007 - 07:06

Marijn:

Hey Lize,

Top om weer van je te horen!

Twee Onkies voor mij in iedergeval.

Voor mijn verjaardag heb ik een Wii gekregen. Ja ja,.. Wanneer was je ook alweer thuis met Mario?

Dikke kus, M

• 23 November 2007 - 07:54

Bonny:

Wanneer kom je eigenlijk weer terug of wil je al blijven???!!??
    Alles goed met je??
    Kus Bon