Strafbladen en Aardbevingen.. - Reisverslag uit Tokio, Japan van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu Strafbladen en Aardbevingen.. - Reisverslag uit Tokio, Japan van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

Strafbladen en Aardbevingen..

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

03 Oktober 2007 | Japan, Tokio

Zo.. week nummer 3.. bericht nummer 2.
komtie komtie:

Vlak nadat ik mijn eerste bericht op waarbenjij.nu plaatste reden connor en ik samen op zijn gevonden fiets terug naar huis. STOP!! [maar dan in het japans] riepen twee politie mannetjes.
ten eerste reden we zonder licht, ten tweede reden we met zn tweeen op een fiets en ten derde waar had connor die fiets vandaan?
dit resulteerde in een kruisverhoor dat voor connor duurde van 1 uur snachts tot 6 uur sochtends.. niet alleen werd hij door vijf politie agenten gehoord, ook moest hij de plek aanwezen waar de fiets gevonden was zodat er foto`s van konden worden genomen EN heeft meneer Kammerer een japans strafblad..

Vorige week gingen we een dagje in Yokohama kijken. Daar hebben ze dus een reuzenrad van 112,5 meter hoog.. ik ben dus blijkbaar geen held zo hoog boven de grond.. ENG!

Nou en een held ben ik dus ook niet op de grond.. tenminste niet in Japan..
Toen Connor en ik een beetje aan het kloten waren met onze meest blijmakende aankoop van de eeuw genaamd de wii, begon de vloer opeens te schudden. Jaja.. een heuze aardbeving van welgeteld 20 seconden. Ik was helemaal onder de indruk.

Ik moest dus even wennen aan de hoeveelheid rijst die ik tegenwoordig naar binnen werk.. nouja mn verteringssysteem zeg maar. Dus de nummer 2 bleef welgeteld 5 dagen uit.. dit resulteerde in een japans vrouwtje die mijn buik spontaan begon te aaien omdat ze dacht dat ik zwanger was.. :(

Verder:
* hebben japanse wc`s behalve bilspuiten ook blijgenoeg vaak een verwarmde bril WOUW!
* draait de supermarkt constant hetzelfde nummer door mij gedoopt tot de suicide song.. grappiger als je het ook kon horen..
* heb ik dan EINDELIJK FOTO`S woeoejpiee gooi je handen in de luhhuchht!

  • 03 Oktober 2007 - 13:15

    Michelle:

    Gawd Damn...over avonturen gesproken! Stelletje criminelen :P

  • 03 Oktober 2007 - 14:25

    Duco Hee:

    Toppie Joppie!!!

    Jaloers en dat soort dingen alom. Zeg maar dat tegen jullie dat jullie de groeten krijgen.

    Safety first he.

    (Mathilda is ingeleverd... jeuh!)

  • 03 Oktober 2007 - 15:53

    Marije:

    heb je ook een poppetje van mij gemaakt.. ben best wel beniewd :D

    btw wat een verhaal, heeft hij niet verteld dat in holland met z'n tween op een fiets heel gewoon is...

    kus


  • 03 Oktober 2007 - 16:31

    Lynn:

    Hahahaha, oh fantastisch verhaal weer!! Ik hoor t je ook echt helemaal vertellen! Ziet er wel gaaf uit hey, vooral die shinjuku foto!! Ik wil ook echt zoooo graag gewoon ff weg uit NL!! Dus ja...ik ben nog steeds jaloers!!
    Have fun chick!!!

    XXXX

  • 03 Oktober 2007 - 16:57

    Lies!:

    Wauwiewoewiewoo!! ik ben ZOOOO jaloers! ZOOOO ja! maar ook heel blij dat jullie al die leuke en spannende dingen meemaken! Ik ben benieuwd naar de volgende lading pitturs (op zn japans) pittur plies! dusss...

    tot snel! X

  • 03 Oktober 2007 - 17:37

    Ellen:

    de wii is geweldig!!
    je moet een poppetje maken met hoorntjes (wenkbrouwen zo ver omhoog doen dat ze uitsteken :P)

    en dat fiets verhaal is wel wat anders dan hier zeg.. :S

    leuke kusjes op je leuek gezichtje peace up to connor ;)

  • 04 Oktober 2007 - 08:43

    Eddie:

    Hola chica!

    Wow wat gaaf allemaal! Daar zit je dan! Ook je Biko kamer opgezegd toch? En nu gewoon in Tokyo!! Hoe lang blijf je daar?

    Bizar al die verschillen met het westen. Doe Connor de groeten van me! Echt gaaf dat jullie daar samen zijn. Hij heeft nu ook zijn street credit verdiend, Japans strafblad...straight up ganstaaaaar!

    Oh en vette foto die Shinjuku.

    Onwijs veel plezier!

    Beso grande de Eddie

  • 04 Oktober 2007 - 16:14

    Annie:

    Great chattin' with you! I love the pictures and want MORE! xoxoxo

  • 05 Oktober 2007 - 22:23

    Mam:

    nou voor de tweede keer een reactie op aardbevigen en strafbladen en dat rad is veel te hoog!!!
    leuk poppetje die petra.
    liefs mam

  • 08 Oktober 2007 - 13:00

    Robbert:

    `HAI!

    Klinkt allemaal veel te leuk, ik wil ook naar Japan, je hebt me aangestoken.... Bigshots is iig een stuk saaier zonder jou, zeker nu Daan ook nog weg is....

    Geniet er van en de groetjes aan Conner!

    Kus

    Roberwt

  • 09 Oktober 2007 - 00:11

    Annie:

    Hey Lize, Wegot the country code and now just have to allign our time to call you! How are the key chains coming along? xoxoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 28575

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: