topweken voor lize... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu topweken voor lize... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

topweken voor lize...

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

06 Maart 2006 | Verenigde Staten, Gainesville

YES! mijn elleboog doet weer alles wat ik wil ZONDER dat het pijn doet! Het is namelijk zo dat ik... hmm hoe zal ik beginnen...

Basketbal class was over... en ik weet niet hoe snel ik naar huis wil.. het mocht namelijk net zo zijn dat er een goed ontbijtje op me te wachten stond (coconut creme pie yogurt, wel te verstaan). Het is onwijs vet warm.. dus ik besluit in mijn basketbal short (ipv lange trainingsbroek) naar huis te fietsen... ik bind dat ding om mijn stuur en hoppaaaah ik fiets naar huis. goed ongelovelijk stoer dat ik ben op mijn fiets (stoepjes afspringen, proberen te springen en heel erg hard gaan) steek ik over t kruispunt vlak voor mn appartement. ennn... mijn trainingsbroek komt vast te zitten in mijn wiel wat mijn fiets abrupt tot stil stand brengt en wat er voor zorgt dat lize een paar meter de lucht in word gelanceerd en zij op haar buik en ellebogen op het asfalt landt. AUUUWWWWWW.... al creperend van de pijn kruip ik naar de stoep. NIEMAND die me ff helpt... ik probeer naar huis te lopen... en val flauw... nog steeds NIEMAND die me helpt (frustraties zeker aanwezig) anyway ik was de rest van de dag knock out en had onwijs veel pijn... was ervan overtuigd dat ik nooit meer kinderen kon krijgen en/of mijn armen fatsoendelijk kon bewegen. gelukkig gaat het nu allemaal weer goed...

ik denk trouwens dat mijn basketballes vervloekt is.. voor mij tenminste... ff snel dit verhaal:
ik heb een stom team die me nooit laat spelen en dat allemaal om de reden dat ik van het vrouwelijke geslacht ben. BLUH! goed wonder boven wonder mocht ik laatst spelen en ik was vet onwijs aggressief vanwege dit sexistische gedoe en had zoiets van WHAAH ik zal jullie laten zien waar ik van gemaakt ben WHAAH. (je snapt m). goed dus ik sta in het veld en ben onwijs hard vet aan het werk om die bal te bemachtigen. ik spring op de bal af... net zoals als twee andere gasten.. anyway om een of andere reden (misschien sprong ik en stond hij op mn broek/of misschien sprong hij en stond hij daarna op mijn broek) je raadt t al... mijn broek wordt naar beneden getrokken ... en driemaal raden wat voor onderbroek ik droeg... sta ik daar in mijn STRING/blote kont op t veld. JUP...

verder:
* ben ik naar een wutang clan concert gegaan... na drie uur wachten kwamen de mannen te voorschijn incl. quentin tarantino in gangster stijl (lees vrij voor lulloperig HA)
* heb ik een boeketje geplukte bloempjes gescored voor valentijnsdag
* heb ik alweer een A- ontvangen voor mn videoproject
* is het hier onwijs heerlijk te gek warm overdag lees: 26 graden HMMMM...(aka moehahahahaahaah)
* moet overmorgen videoproject drie af zijn
* HEB IK TWEE TOETSEN DEZE WEEK... BLUH...
* gelukkig is het bijna spring break en gaan we vrijdag een roadtrip maken naar... THE GRAND CANYON!!!

  • 07 Maart 2006 - 08:50

    Michelle:

    Aaaah, sielige Lize! Hier heb je een aaitje over je bolletje van me! Maar vergeet het ik-val-op-mijn-ellebogen-en-mijn-broek-wordt-naar-beneden-getrokken-incident....want The Grand Canyon is echt super vetjes!

    Veel plezier! xXx

  • 07 Maart 2006 - 20:19

    Faye:

    wel echt weer lize acties... geweldig kusjes op je zere elleboogjes.

  • 16 Maart 2006 - 14:03

    Eveline D:

    Hoi lieve Lize,
    onze internetverbinding doet het niet meer. Nu ben ik bij Marijn, vandaar. Maak je a.u.b. geen ongelukken meer. Kus

  • 20 Maart 2006 - 09:01

    Je Grote Zus:

    lize, f*ck die stomme b-team mates!! ng 2mndjes en dan ben je weer thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 28632

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: