feestjes, vrienden en vrieskou (is dat een woord?) - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu feestjes, vrienden en vrieskou (is dat een woord?) - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

feestjes, vrienden en vrieskou (is dat een woord?)

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

13 Februari 2006 | Verenigde Staten, Gainesville

yoOooOOh!
dus ja HALLO! lize pietske klaartje korpershoek hier... dit semester is nu al een maandje verder ... en ik moet zeggen dat het hele andere koek is dan vorig semester: veel uitgaan, opeens heb ik eindelijk wat leuke meiden om me heen, en... het is KOUD!

de foto's die ik bij dit bericht geplaatst heb zijn van jason's en senta's feestje. korte uitleg: jason is goede vriend van connor en senta is zijn vriendinnetje... anyway dat feestje (2 weken terug) was voor mij de kick-off van onwijs veel leukigheid. deze avond zat mn haar goed (YES!), was ik koningin beer pong (heerlijk achterlijk bierspel met pingpongballetjes), en was ik aangenaam aangeschoten.

verder...
* heb ik een a- ontvangen voor mn eerste videoproject
* is de kou als het goed is over binnen 2 weken (WOEHOOOOOEH)
* ben ik aan het stressen omdat ik geen idee heb wat ik moet doen voor mn volgende videoproject
* word ik verdrietig als ik denk aan mn in 3 maanden hierzijnde vertrek NOOOOOOH...
* maar maakt denken aan alle leuke lieve mensen in nederland me weer blij.

  • 15 Februari 2006 - 12:54

    Lotte:

    LIZE PIETS!
    je bent echt al 2414212421212465486789 jaar weg! KOM JE OOIT NOG TERUG! hier is het namelijk heeeel lekker weer, daar kan america vast niet tegen op hor....uhm ja..daaag xxxx Lotte

  • 15 Februari 2006 - 13:11

    Tijn:

    wow lize, je hebt het cool voor mekaar daar!!!supergaaf je verhalen te lezen. Hoop dat je nog heel veel plezier maakt daar!!!
    x tijn

  • 15 Februari 2006 - 13:25

    Marijn:

    Hey lieve Lize,
    Ik hoorde dat de cd met oer-hollandse harde hits indruk heeft gemaakt in Florida. Misschien kun je Frans Bauer of de Party Animals als achtergrond muziek gebruiken in je filmpprojectjes?
    Weet je zeker dat er die bekertjes bier zat? Het doet mij aan heel iets anders denken met die verschillende kleuren!?
    Het gaat je goed!

  • 16 Februari 2006 - 16:46

    HALLOOOOOOOOOOOOO:

    Lieve Lies,

    Fijn je laatst gesproken te hebben! echt relaxed dat het snel weer warmpjes wordt, ik wil oook 24 graden !!
    Trouwens vette sh*t dat je een A- hebt gehaald!!

    liefs mari

  • 05 Maart 2006 - 14:54

    Marije& Karan:

    yo zus, alles flex? ik wil nieuwe foto's!! van je nieuwe appartement. verder hoorde ik van mams dat je een week later terugkomt :( ik mis je

    Haaaaaaaaaaaaaaaaai nicht!! je zus en ik hebben fijn gefeest gister.. en ze heeft verschrikkelijk liggen snurken vannacht! rare familie heb je.. hehe. Ik hoor dat je bijna weet terug bent.. kut he.. ben wel benieuwd naar je! ontzettende dikke vette lebber.
    xx
    mari:ik heb niet gesnurkt!! KARAN WEL!! hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 28627

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: