Een nieuw semester: Kakkerlakken en Christa - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu Een nieuw semester: Kakkerlakken en Christa - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

Een nieuw semester: Kakkerlakken en Christa

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

21 Januari 2006 | Verenigde Staten, Gainesville

Na een onwijs relaxte niksdoenerige periode in fort pierce, kwam christa op 4 januari florida ingevlogen. Een dagje florida, een dagje disney, een lesje yoga en de consumptie van blackberry wijn waren een paar van de vele gevolgen.

Op 9 januari begon school weer... dit semester zoals eerder vermeld een nieuwe kamer. Ja enthousiast was ik... totdat ik de kamer inliep. Een loshangende kapotzijnd brandalarm, bijna elke kastje was kapot, mijn keuken was een grote vettige bende, mijn buurman kon mijn badkamer inkijken, en behalve het gaslek had ik gelukkig ook last van enorm veel kakkerlakken.
Daar kwam nog eens bij dat de meneer van het appartenmenten complex ff kwam checken en met een glimlach (kloothommel) zei dat dit de meest messed-up kamer was die hij ooit gezien had. WOUW TE GEK!

verder:
* ben ik onwijs blij met mijn nieuwe klassen;
* heb ik al een basketballes gemist (wat alles te maken heeft met de aanwezigheid van een fles wijn en christa)
* heb ik mijn kamer versierd met allemaal leuke sterretjes :)
* heb ik zin in een ijsje.

  • 22 Januari 2006 - 18:07

    Duco:

    E! Bekende dingen, herlinde heldin en veel plzier deze maanden

  • 25 Januari 2006 - 11:04

    Faye:

    hey chicky, ziet eruit als een leuk feestje. en gewoon boe roepen naar die kakkerlakken vinden ze heel eng.
    ciao kusje

  • 25 Januari 2006 - 20:27

    Jeroen:

    He lize bedankt voor je mailtje!! Wanneer kom je nou weer terug? Weet je nog die keer dat we naar het station liepen en jij zei ik ga naar amerika jij naar kreta we zullen we elkaar wel zeker een half jaar niet zien!!! Das nou al zeker 7 maanden geleden tijd om terug te komen!!! veel plezier daar. X

  • 29 Januari 2006 - 20:40

    Eveline En Ellen:

    Hoi Lize, voor het eerst zien we je site. Leuk hoor! Bedankt voor je brief. Goed plan om naar Amsterdam te komen. Misschien krijgen we dan Peet ook zo ver. Heel veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 28578

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: