Vreten, Surfen en Stress... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu Vreten, Surfen en Stress... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

Vreten, Surfen en Stress...

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

30 November 2005 | Verenigde Staten, Gainesville

JAAAAAAAAAAAAAAAAAH! hallo! verrassing!

goed... het is dus bijna 1 december... is dat niet raar!!?? Vandaag heb ik officieel getekend voor de verlenging van mijn verblijf. DUSSS... geen lize voor jullie allen, en nog veel belangrijker en ff slikken: geen jullie allen voor lize.

Afgelopen weekend was het Thanksgiving. Samen met Connor, Dylan en hun broer uit Chicago; Christian reden we donderdagnacht in 3,5 uur naar Fort Pierce, een stukje zuidelijker in Florida. Daar wonen hun ouders, en daar ging ik mijn eerste thanksgving beleven. Nog belangrijker dan dat, ik kon vier dagen ontsnappen aan alle stress die school momenteel met zich meebrengt.. EN HOE! verdorrie het weer was daar aanzienlijk beter, wat elke dag zorgde voor een zwempartij in zee of personal swimming pool :D. WOUW. Verder bestond het weekend voornamelijk uit ETEN, VIDEOGAMES, ETEN, POOLEN, SURFEN (WOUWOUWOUWOUWOUWOUWOUWOUWW!!), ETEN, SLAPEN, ETEN en ETEN. Het was geweldig. na vier dagen intense relaxtheid, was het vet hard aan de slag voor school. gelukkig ben ik over twee weken hier van verlost... en omdat te vieren ga ik 14 december voor een week naar THE BIG APPLE. woeshh... ik heb er zin an.

verder denk ik erover na te verhuizen, ik woon onwijs ver van campus en mn vrienden.... en aangezien ik volgend semester basketballes (WOEHOEH) ga nemen wat om 8:30 plaatsvindt lijkt het me het allerverstandigst om te verhuizen.

dit wassem. mail me, dat vind ik fijn.

• 01 December 2005 - 09:40

Michelle: