Mijn Eerste Keren... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu Mijn Eerste Keren... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

Mijn Eerste Keren...

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

08 November 2005 | Verenigde Staten, Gainesville

Mijn zus Marije kwam de donderdag voor Halloween Gainesville in gereden. Net op tijd om het (en mijn...) eerste Halloween feestje mee te pakken. Vijf dagen vol met Halloweengedruis volgde.

Mijn kostuum bestond voornamelijk uit een pruik. Ik ging met allemaal wilde ideeen de feestwinkel binnen, maar kwam naar buiten met een blonde pruik... WOUW, wat is het te gek om zo lang blond haar te hebben. dus mijn kostuum werd ontwikkeld om mijn pruik heen: elke avond was ik een nieuwe barbie: Hillbillie Bier Barbie, Saint Paulie Barbie, Country Cowboy Barbie, Magic Bier Barbie etc.

Marije vertrok op vrijdag ochtend richting Orlando. Die avond vertrok ik voor één nacht op een camping tripje: camp out noemen ze dat. Dat houdt voornamelijk in dat je met een grote groep naar een plekje in de middel of nowhere rijdt (in : dat je een tent, heel veel eten en alcoholische versnaperingen meeneemt; om vervolgens om een kampvuur (onder de meest ongelofelijke sterrenhemel die ik ooit gezien heb) gitaar liedjes meebrult en je je helemaal de piep eet en drinkt. Behalve de 6079 muggenbeten die ik er aan over heb gehouden was het een geweldige ervaring.

verder:
* ben ik alweer drie maanden hier in Gainesville... jeetje
* beginnen mijn roommates me steeds meer te ontwijken (ik denk dat het komt omdat ik echt nooit thuis ben)
* heb ik twee muggenbulten in mijn gezicht: vet irritant!
* is de verlenging van mijn verblijf bijna definitief...

  • 08 November 2005 - 09:58

    Michelle:

    Yo Lize,

    Lekker de beest aan hetuithangen zo te zien. Houwe so!

    Kus

  • 08 November 2005 - 10:56

    Faye:

    Blond maakt u onweerstaanbaar baby :P
    x

  • 09 November 2005 - 13:59

    Je Zussie:

    hola lies,

    het was echt leuk en ook zeker super om het trick or treat verhaal een keertje mee te maken! jammer dat ik de camp out heb gemist, maar ik heb zaterdagmiddag home coming gevierd met vreemde amerikanen erg grappig. drinken en daarna op een plane stappen is geen succes.

    tot snel lieverd!

    xx marij

  • 16 November 2005 - 14:18

    SteFFieJJ :-):

    Hooy wijff alles okay?> :-) zo te zien wel....tjeemig wat een leven :-)

    nou hier in het heikneuterdorp is allees nog precies hetzelfde....maarja vermaak me wel :-)

    (heb andere email skiemeney@yahoo) vanaf nu blijf ik op de hoogte :-)

    Have Fun!! Greetzz X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 28631

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: