even wat foto's tussendoor... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu even wat foto's tussendoor... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

even wat foto's tussendoor...

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

12 December 2005 | Verenigde Staten, Gainesville

ZOOOO... dus onverwacht ontsnapte we donderdag de 'kou' hier in gainesville, en ruilde we die in voor de warmte in het zuiden. en aangezien opeens uit het niets mijn fototoestel weer functioneerde leek het me leuk wat foto's te planten op mijn waarbenjij.nu'tje.

ps
* new 1-persoons appartement voor lize per 1-1
* final video project screening was te gek
* het is nu 5u s'ochtends en ik heb nog 7u om een 8 pagina lange paper te schrijven.. OEPS (maar dan ben ik ook echt klaar voor dit semester JEUH)

  • 12 December 2005 - 14:41

    Marijn:

    Behalve dat je hard met de studie bezig bent. Ben je ook lekker aan het rond touren zo te zien. Veel succes met basketball daar!! Had graag een balletje met je mee gegooid.
    Keep up the good work!!

    Liefs Marijn

  • 13 December 2005 - 12:18

    Michelle:

    Vetterdevet, hoeren aan de macht!

  • 13 December 2005 - 14:42

    Duco:

    E! Mag met trots zeggen dat ik ook net terug uit de zon ben (lees: een te kort wintersportje) dus i'm feeling you. hoe benieuwd ben ik naar die videoprojecten? Ra zend...
    DOEI

  • 14 December 2005 - 20:04

    Lau:

    Hee Lize, een extra semester erbij, da's goed nieuws! Zou ik ook wel willen, maar kan helaas niet. Vanavond is er groot feest in Grog House, kom je ook? Ga je voor Kerst naar huis? Ik ben in Florida. Tot 14 jan. Spreek je snel! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 28580

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: