Titelloos... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu Titelloos... - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

Titelloos...

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

20 Oktober 2005 | Verenigde Staten, Gainesville

De vierde opdracht voor mijn video productie klas was het representeren van 'iets' dat niet aanwezig is in je onmiddelijke omgeving. De leraar vroeg ons om dit keer extra ambitieus te zijn.

Ik besloot een video te maken over mijn vader, dit bleek iets te ambitieus te zijn... ik schoot beelden die slechts kopieen waren van kopieen van beelden/herinneringen in mijn hoofd. de frustratie en de emoties waren enorm, dit had allemaal niks te maken met mijn vader! mijn uiteindelijk video is een product van de onmogelijkheid om mijn vader te representeren met beelden en ik ben er onwijs trots op.

verder
* ...heb ik zaterdag de blue spring bezocht
* ...ben ik wel 4x van een onwijs hoge stijger het water in gesprongen (ja... een moment van overwinning voor lize)
* ...wek ik sympathie met mijn slechte engelse gebrabbel wat een positief effect heeft op mijn cijfers :)
* ...heb ik zo een afspraak met een hoge pief: om te bespreken wat de mogelijkheden zijn om mijn verblijf te verlengen :)

tot snel x

  • 25 Oktober 2005 - 19:23

    Jefta:

    hey lies alles goed jeffie hier.leuk hoor dat springen van de stijger vet een kick.leuke site trouwens.doei en groeten van iedereen hierzo.x

  • 30 Oktober 2005 - 15:23

    Je Zussie:

    lieve lies, het maakt helemaal niet uit dat je filmpje van papa misschien niet zo is geworden zoals je wilde. je hebt een start gemaakt voor je grote film.
    ik denk dat ie trots op je is, hij was ook altijd druk met filmen en fotograferen!
    net zoals jij meedeed aan puzzeltijd, hij was altijd druk met z'n kruiswoord puzzels. En het reizen wat hij veel deed, wat jij ook geweldig vindt..

    ook al weet je niet veel van pappa, ben je best veel pappa!!!

    dikke kus marije

  • 03 November 2005 - 11:01

    Daisy:

    Haay LPKK..

    Goed dat je zoveel fun hebt daar! Blij om te horen.. Njoy yourself gurl!

    Dikke smakkerd

  • 20 Januari 2006 - 14:55

    Daisy:

    Hey schat,

    hoe is het met jou daar? Lekkere feestdagen gehad?

    kus Daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 28625

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: