Amerikanisatie completed - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu Amerikanisatie completed - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

Amerikanisatie completed

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

07 Oktober 2005 | Verenigde Staten, Gainesville

Ja het is zover... vanaf nu ben ik een volwaardig Amerikaan. Ik heb vanavond drie kilo (vers uit de oven) zelfgebakken amerikaanse chocolat chip (nog warm en zacht...) cookies gegeten in combinatie met een groot glas melk. Een belangrijk element is het dippen. Net lang genoeg, voorkomend dat het koekje uit elkaar val in de melk. Hemels..

Verder was mijn avond geweldig. Van 3u tot 5u heb ik rondgehangen in de Walmart, waar we videogames hebben gespeeld, neptattoos (zie foto) hebben gekocht en speelgoed uit hebben geprobeerd.

goed verder:
* heb ik een kick ass filmpje gemaakt waar ik onwijs trots op ben en waar de leraar zeer lovend over sprak; YES!
* heb ik mijn eerste 36 uur wakker zijn meegemaakt (door het editen van mn filmpje...)
* heb ik iets te veel lol en iets te weinig school (dat rijmt..)
* heb ik een verslaving gecreerd voor het kopen van tweedehands onzin/kleding
* heb ik na 7 weken mijn fiets teruggevonden... huh? gelukkig heb ik er nu drie. wat?
* vind ik gainesville momenteel de vetste plek van de hele wereld
* en heb ik mijn haar geverfd (zie foto's)

genoeg! tot snel x!

  • 07 Oktober 2005 - 12:18

    Marijn:

    Hey die Lize,

    Fijn om weer van je te horen!

    Ik kom nu net van de suffe opnames van LINGO. Annabeth heeft de finale gehaald maar de hoofdprijs misgelopen. Marije en ik (en andere) hebben ons suf geklapt en geschreeuwd. Ja, ja,.. we hebben ons gedragen als ordinair klapvee! Het is nu pas middag maar je zus en ik zijn al uitgeput.

    Ik mail je binnenkort weer, liefs Marijn

  • 08 Oktober 2005 - 03:30

    Laura:

    Hey Lize, gelukkig was je het Nederlands praten nog niet verleerd! Morgen is er een leuk american huisfeest bij vrienden van mij @ university club apts. Interesse? mn gsm is 352.284.7562 Xxx

  • 13 Oktober 2005 - 09:45

    Duco:

    Ee!

    je post is onderweg, je filmpje is vast goed, die cookies moet je meenemen naar mij (100miljoen ontelbaar zakken vol), je haar is pryma, Duco moet en zal op wintersport en time is of the essence....

    Duco

  • 13 Oktober 2005 - 22:10

    Leif:

    Hey!! Goed om te horen dat je al helemaal veramerikaniseerd bent ;) Ziet er allemaal gezellig uit..!! DAmn wil ook weer naar het buitenland..

    Leif

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 28628

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: