Huisfeestjes, zwarte hakken en Hot dogs - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu Huisfeestjes, zwarte hakken en Hot dogs - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

Huisfeestjes, zwarte hakken en Hot dogs

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

25 September 2005 | Verenigde Staten, Gainesville

Goed.. daar ben ik weer. De afgelopen twee weken ben ik door flink wat ups en downs gegaan. Van “ik mis mijn leven en vrienden in Nederland zo erg!” tot “Ik wil hier nooit meer weg!”. Het hoort er geloof ik allemaal een beetje bij.

Anyway, een week na het desastreuze housewarming partijtje ging ik naar een heus Amerikaans huisfeest. Het was te gek! Een heel huis gevuld met onwijs kicken mensen, een live bandje, en een hoop versnaperingen die het feestgedruis positief beïnvloede.

Verder heb ik twee nachten slaap ingeruild voor de edit-kamer op school. Het resultaat was een filmpje waar ik onwijs trots op ben. Zwarte hakken (die ik zelf beliep en filmde met een zelfgemaakte-skateboard-camera-constructie) en een man zonder ogen die de accordeon bespeeld. Het is allemaal erg ingewikkeld… maar geïnteresseerden kunnen na 14 januari de film opvragen :)

Goed, verder heb ik gisteravond hot dogs verkocht. Ha! Drie keiharde dollars aan tips binnen gehaald… Een vriendin van een vriend heeft een hot dog stand, de rest van het verhaal mag u zelf invullen.

Tot een volgend moment x!
* meer foto's volgen morgen...

  • 25 September 2005 - 09:11

    Michelle:

    Lizeee, je bent gek =P

  • 26 September 2005 - 13:00

    Marijn:

    Hey lieve Lize,

    Ik wist niet dat je een Trekky fan was!?

    Ga je binnenkort een lange Email sturen van de belevenissen in de lage landen.

    Veel liefs en hou je taai! Marijn

  • 28 September 2005 - 07:27

    HALLO!:

    Hoe is het met u?
    grappig dat u uw haartjes weer heeft geverfd. ik had deze plaatsing eventjes gemist. (vandaar latere reactie.)

    nog een klein maandje en dan ben ik bij jou!! :)
    xx marije

  • 28 September 2005 - 09:58

    Paula:

    ja michelle heeft gelijk :P maar we missen je hier wel een beetje hoor op de derde :D

  • 01 Oktober 2005 - 19:50

    Lize Z:

    He lies,
    Je bent een onwijs leuke meid! En geniet echt van de tijd in Amerika, die doe je echt eens in je leven. Je hebt er weer een levenservaring bij!

    Je bent en blijft mijn WINNARES!

    Liefs Lize Z (Elise)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 28628

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: