New York, Vermont en Kerst - Reisverslag uit Fort Pierce, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu New York, Vermont en Kerst - Reisverslag uit Fort Pierce, Verenigde Staten van Lize Korpershoek - WaarBenJij.nu

New York, Vermont en Kerst

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

27 December 2005 | Verenigde Staten, Fort Pierce

New York was het bommetje. Het was groots, mooi, te gek en vooral heeeel erg koud. wat bijdroeg aan een enorme consumptie van hot chocolate...

Jammer genoeg heb ik maar anderhalve dag doorgebracht in down town new york, want de andere dagen was ik of wel in vermont (waar heeeel veeeel sneeuw was) of was er een openbaar vervoer staking :(... anyway ik heb een beetje kunnen shoppen en ik heb een beetje cultuur opgesnoven... is nut det wut ee girl wands? Verder ben ik naar een hele bizarre expositie gegaan: MENSELIJK LICHAMEN!!! het waren chinezen (die hebben blijkbaar echt geen human rights...) anyway erg freaky.

Kerst was fijn, cadeautjes en een feestelijk maal. zoals het hoort geloof ik. omdat ik mijn portemonnee in new york was vergeten, eindigde ik met het improviseren van kerstcadeautjes... zie fotos

verder:
* heb ik vandaag 'van god los' gekeken, die hier de naam 'godforsaken' heeft, totaal geredit en gerestyled is.. MAF!
* heb ik op eerste kerstdag in mijn korte broek en shirt een fietsritje gemaakt, met zon enzo :)
* krijg ik nederlands bezoek op 4 januari, mevrouw christa van deth zal dan met haar aanwezigheid florida verblijden.
* heb ik een nieuw appartement!

  • 27 December 2005 - 08:14

    Marijn:

    Wauw,.. de kerstman is erg goed voor jou geweest dit jaar!? Een Spalding, toe maar!!

    M

  • 08 Januari 2006 - 17:58

    Jefta:

    hey wereldreiziger,nog de beste wensen,het gaat je goed.XXX

  • 09 Januari 2006 - 10:36

    Marije:

    hi liesje,

    zit er cool uit! wij hebben ook sneeuw gehad, maar was gelukkig weer snel weg! heel viel spass met christa, hope you liked my parcel!

    liefs,
    marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Pierce

Mijn eerste reis

woe! japan!

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

Toch nog Verdwaald in Vertaling..

27 November 2007

Spinach Eating Mother F*cker.

04 November 2007

onkies for sale..

19 Oktober 2007

wanneer de natuur belt..

03 Oktober 2007

Strafbladen en Aardbevingen..
Lize

woe! japan!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 28525

Voorgaande reizen:

13 September 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: